5 yıl önce ''5 years ago ''



   Bir kaç hafta önce facebook un 5 yıl önce bugün; hatırlatması ile paylaştım yukarıdaki ürünü, hemen ertesi gün bir facebook massenger mesajı, abi merhaba, nasılsın? bu modelden almak istiyorum. Nerede, nasıl görebilirim ? yazılı bir mesaj ! Sinan Karakaya adında, seneler önce benim verdiğim kara kalem çizimini bilgisayar çizimi yapan ve kalıp aşamasına hazırlayan genç arkadaşımızdan başkası değildi. Yazışma devam ediyor. Ben : Sinan'cım yapıyorduk fakat bu şekilde üretim yapmıyoruz. Çok istersen müsait olduğumuzda yaparız. Gelmen lazım olur. Sinan: Valla abi bu modeli seviyorum. Meslek hayatımda çizdiğim en güzel model. Nişanlandım yakında evleneceğim bunu almak istiyorum. Diyerek yazışma belli bir süre daha devam etti. 

Ayşe hanımın full seti

 Sinan ve Ayşe

 Aradan Bir hafta geçtikten sonra, Sinan ve nişanlısı Ayşe hanım bir sabah erkenden dükkana geldiler. Ürünü katalogtan ve gümüş numune setinden gösterdim ve üzerinde yapılacak ince detayları görüştük. Türkiye ye ve bizim kadınımıza uzak bir dizayn olduğunu genç çiftimize söyledim. Ayşe hanım nişanlısının emeğini boynunda taşımayı çok istiyordu anladığım kadarıyla,  hatta zincir gelen kısmına kopça olarak "S" harfini hayatının bundan sonraki ortağının baş harfini istedi. Bir kaç değişiklik daha istendi, ürün üzerinde lava şeklinde olan üst parçası yerine bizim kaz ayağı olarak isimlendirdiğimiz parça gelecekti saygıyla karşıladım, çünkü bu onların istekleriydi ve onlar kullanacaklardı; sıcak bir sohbetten sonra, gittiler.

Kolye

  Aradan iki hafta geçtikten sonra, ürünü yapma fırsatı bulduk. Geçtiğimiz hafta 14 ayar sipariş imiz vardı. Ayşe hanımın setini de bu siparişler ile birlikte yapma fırsatı bulduk. Arkadaşlarıma verdiğim sözü hatırlattım ve aralık ayının ilk haftasına yetiştireceğime dair söz verdiği mi söyledim. Siparişe başladık Her zamanki gibi gerekli ilgi ve alakayı gösterdikten sonra ürünümüz bitti makyaj kısmında gerekli detayları arkadaşlarıma sürekli ilettim. Lazer kaynağını bizzat kendim yaptım. Yapım aşamasında fazla resim çekme şansım olmadı, fakat bitmeye yakın fotoğraflarını çekebildim, oldukça güzel oldu. Şimdi sıra onu sahibine vermeye gelmişti.


 Teslim anı

 Bu hafta Sinan ve nişanlısı Ayşe Hanım takılarını almaya geldiler her zaman ürün bittiğinde Hele bu ürün özel bir ürün ise, silme kısmını dakikalarca kendim yaparım. Bunu tüm arkadaşlarım bilir. Neden bilmiyorum ama bundan çok büyük zevk alırım, bu yeni bir şey değil senelerdir bu böyle, yeni bir ürün bitince uzunca bir süre onu silerim.


  Final kısmı çok önemli doğal olarak beğendiler mi? Nasıl bir tepki alacak her zaman merak konusudur. Çok şükür ürünü kasadan çıkarttıktan sonra endişelerim geride kaldı. Ayşe hanım seti çok beğendi. Sinan da öyle daha sonra keyif kahvelerimizi içerken, evlilik üzerine sohpet ettik. İlerleyen dakikalarda çiftimize mutluluklar diledikten sonra uğurladım.




Laser kaynak

 Sevgi dolu bir setimizi daha teslim ettik. Arkadaşlarımıza yaptığımız ürünleri sahipleniyoruz, ekip olarak kendimizin gibi hareket ediyoruz. Bu durum kendiliğinden oluşuyor onların mutluluğu bizim mutluluğumuz misali. Ayşe ye ve Sinan a bir kez daha mutluluklar diliyorum. Umarım her şey gönüllerince olur. Ayşe nin  ürüne gereken ilgiyi vereceğini biliyorum . Her şey gönlünüzce olsun. Bir daha ki yazımda görüşmek üzre, sevgiyle kalın..........

DMCA.com Protection Status

Comments

Popular posts from this blog

Ooo Rusların Taşı Alexandrite '' Russians Stone Alexandirite ''

Baltıkların Doktor Taşı, Kehribar ( AMBER )

'' Moda Taşımız TURKUAZ '' Türk taşı ( Firuze ) Turquoise