Zincir Ve Top - chain and ball




   Merhaba, ocak ayında gittiğim vicenza fuarında bu senenin modasını top ve toplardan oluşan ürünler olacağını yazmıştım. Top olarak yazmam belki yeterli gelmeyebilir. İfade etmem gerekirse içi boş, üzeri elmas kalemle şekillenmiş yuvarlak toplar. Bu modaya bizde uyduk. Geçtiğimiz hafta mevcut modellerimizin üzerine ve bazı zincirlere toplu versiyon yaptık.
  Uygulamaya modellerin şekline göre donabilen malzeme ile kalıp yaparak başladık. Altın topları gerikli şekilde üzerine koyarak donmasını bekledik.. Kalıp oluştuktan sonra laser kaynakta zorlu, zaman alan ve insanı oldukça yoran topları birbirine kaynattık.




 Kaynayan altın topları uygun olan kasalar a monte ettik ve pres çiçeklerle modelleri destekledik. Pres çiçeklere freze yardimiyla motifler yaparak onları daha canlı ve boyutlu hale getirdik. Oldukça güzel ve değişik modeller elde ettik.


 Toplu Zincir

   Aynı uygulamayı zincirde de yaptım. Makine işi kalze zinciri hadde de çektikten sonra belli aralıklarla top dizdim ve çoklu zincir uygulaması yaptım. Aldığım sonuç benimde çok hoşuma gitti gayet güzel zincirler elde ettik. Zincirleri daha önce set olarak uyguladığımız ve yapım aşamalarını '' atölyedeki güneş '' yazısı ile paylaştığım Setleri hafifletmek ve daha farklı görüntü elde etmek için kullandım.  Sonuç bizim çok hoşumuza gitti. Umarım müşterilerimiz ve nihai tüketiciler de beğenir.


 


















 Yapmış olduğumuz ürünleri atölye ortamında Profosyonel olanaklar haricinde fotoğraf çekerek sizinle paylaşıyorum umarım İlginizi çeken bir paylaşım olmuştur. Atölyede ki çalışma arkadaşlarıma, beni kırmayıp konu mankenliği yapan asistanım Tuğba ya Yorumlarınız için size sonsuz Teşekkür ederim.  Şu anda burada olduğunuz için çok mutluyum. Bir daha ki paylaşımda görüşmek üzere.


                           Thank you for your comments



Yeni yazıları takip edip, RSS Besleme İle Okuyun DMCA.com Protection Status

Comments

Popular posts from this blog

Ooo Rusların Taşı Alexandrite '' Russians Stone Alexandirite ''

Baltıkların Doktor Taşı, Kehribar ( AMBER )

'' Moda Taşımız TURKUAZ '' Türk taşı ( Firuze ) Turquoise