İnovasyon

Merhaba, Mübarek Ramazan ayı dolayısıyla geçtiğimiz hafta paylaşım yapamadım. Aslına bakılırsa Ramazan ayında çalışmayınca zaman daha zor geçiyor. Bu hafta sonu bunu anladım. Geçtiğimiz hafta hiçte öyle değildi. Mübarek ay genel olarak bir durgunluk yaşar bizim sektör. Hani derler ya Allah dağına göre kar verir diye; tam da bu söze uygun bir ay. Bıraksan herkes bir köşede uyuyacak gibi.



Eski Parçalardan Yeni Model

Ben de bu durumu fırsat bilip, Model geliştirme işlerine giriştim. Bir taraftan aklımda olan bi kaç projeyi hayata geçirmek için tasarımcılar dan çizimler istedim. Ve bir kaç kalıp siparişi verdim. Bendeniz ise kullanmadığımız atıl olmaya yüz tutan kalıpları işlevsel hale getirmek için kolları sıvadım. Bakalım ortaya neler çıkacak ?

Pres parçaları fazla adette bastık çünkü elde edilecek model doğaçlama olacaktı. Parçaları birbirine ekleyerek şekiller elde ettim. Belli yerlerine tırnak çakısı zincirler ilave ettim. Orta kısımlarına da dantel ve çiçek motiflerinden oluşan döküm parçalar monte ederek, frezeyle makyaj yaptım.

Aynı yöntemi kullanarak, dört adet yeni model elde ettik.. Tamamı full set doğal olarak. Fotoğraflardan anlayacağınız gibi iri boylarda şıkır, şıkır Araplara uygun modeller oldu.





Bölge olarak düşündüğümde, Arapların seveceği takılar oldu gibi düşünüyorum . Bunu ilerleyen haftalarda alınacak veya alınamayacak siparişler belirler. Mutlaka harcanan hiçbir emek boşa gitmez. Sevgilerimle



Yeni yazıları takip edip, RSS Besleme İle Okuyun DMCA.com Protection Status

Comments

Popular posts from this blog

Ooo Rusların Taşı Alexandrite '' Russians Stone Alexandirite ''

Baltıkların Doktor Taşı, Kehribar ( AMBER )

'' Moda Taşımız TURKUAZ '' Türk taşı ( Firuze ) Turquoise