Özel Hikayeler

Teslim Edilmeye Hazır Set

   Bayram haftasıydı geçen hafta, yetişmesi gereken işlerimiz vardı. İşler yoğun ve acil olsa'da, bazen araya sıkışması gereken  işlerimiz oluyor. Asla kıramayacağımız, hiç bir beklenti olmadan yaptığımız işler. Kimi zaman bir esnaf arkadaş, kimi zaman tanıdığımız biri olabiliyor.
    Geçen hafta iki konuğumuz vardı. biri kuzenim ''Ümmühan ablam'' diğeri Yetiş kuyumculuktan Yasemin hanım. İkisinin'de işleri özeldi benim için. Hikayesi olacak işlerdi. Koyuldum yapmaya
    
   Küpesi Yüzük Oldu
  Ümmühan abla'ya rahmetli eşi (Mustafa hoca)hediye etmişti küpeleri belki 20 yıl önceydi belki daha fazla; onun için önem ve değer taşıyordu mutlaka. Rahmetli Mustafa enişte çok ince, kibar birisiydi ve halamın kızına ve çocuklarına düşkündü. Küpenin teki kaybolmuştu. Diğer tekinde yaşatmak istiyordu anılarını. Görev bana düştü. Küpenin üst tarafını kullanarak yüzüğe çevirdim. Ümmühan ablaya yüzüğü teslim ettiğimde'ki mutluluğu her şeye bedeldi. O an. Artık kocasından kalan hatırayı görmek için aynaya değil parmağındaki yüzüğe bakması yeterli olacaktı. Benim hatam ise öncesini ve sonrasını fotoğraf çekmemiş olmamdı.

Tesviye işlemi

Gelin Hanıma Harika Set

 Yasemin hanım Yetiş kuyumculukta çalışan bir arkadaşımız. Kızını evlendiriyor. Kısıtlı bütçesiyle kızına bir set takmayı düşündüğünü ve elinde incisi bulunduğunu söyledi. Ona benim çok sevdiğim ve bizimle özdeşlenen ''Nal takımı Tavsiye ettim. Yasemin hanım tereddüt etmeden başlamamı istedi. Takım, ortada iri bir inci, yanlarda irili ufaklı cubic zirconia taşlardan oluşan, şimdiye kadar yaptığımız kimseden beğeni hariç bir söz duymadığımız, Bizim klasik olmaya aday setlerimiz'den birisidir.
Nal Takım
 Yeşil altından olması istendi. Fakat benim favorim bu takım için söylüyorum, beyaz. Taşlı olduğunda, Beyaz altın, İnciyle daha güzel uyum sağlıyor. Sırası gelmişken cilalı, sarı ve yeşil altın taşsız olduğunda inciyle fevkalade kombin edilebilir.

Taşları Mıhlanıyor
 Bu tip işlerde herhangi bir problem yaşamamak, sevdiklerimizi mutlu etmek için maksimum dikkat gösteriyoruz. Özellikle bir çok aşamasıyla bizzat kendim ilgileniyorum. Arkadaşlarım'da bu konularda oldukça hassas davranıyorlar.





Cilası Bitmiş Ürün

Her ne kadar zorlansak'ta başlayan her iş gibi bu işte bitti. Zaten şimdiye kadar hiç bir şey yarım kalmadı. Biz insanlar, her şey çabuk olsun isteriz. Güzel olsun isteriz. Ucuz olsun isteriz. Genellikle kendi tarafımızdan bakarız yaşananlara; halbuki birazda karşı taraftan baksak daha güzel olmaz'mı  her şey !

Incı Dizme işinde Uzman Döne Hanım




      Incı dizme işlemi biten set küpelerininde tamamlanmasıyla hazır hale geldi. Setin küpeleri ise son derece modern gerek gerdanlık, gerkse kendi başına iddilı olabilecek cinsten.


  ''Artık bir Annenin mürvetini görme zamanı.'' Sevgiyle kalın. 

Comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. İnce ayrıntılar, hassasiyet, müşteri memnuniyeti, eş, dost ve tanıdıkları en iyi şekilde memnun etme, mesleğinizin hassasiyetini ve güzelliğini ortaya koyuyor bu güzel hikayeler. İlgiyle okuduğumu söyleyebilirim. Bu arada az önce yazmış olduğum yorum malesef yanlış bir rakam yüzünden silindi sanırım. Büyük kolaylıklar ve başarılar diliyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim. Gönül hanım, ayrıca takip edip okuduğunuz için mutluluk duydum.

      Delete
    2. Serdar bey bu harika takıyı görüp te beğenmeyecek bir bayan yoktur bayıldım:)..Sanatçı olunmaz doğulur sözünü aklıma getirdiniz.Sizi canı gönülden tebrik eder başarılarınızın devamını dilerim .

      Delete
    3. Yeşim hanım, Teşekkür ederim. Size'de ömür boyu başarılar dilerim.

      Delete
  3. How cool!
    XO
    http://fashionmusingsdiary.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ooo Rusların Taşı Alexandrite '' Russians Stone Alexandirite ''

Baltıkların Doktor Taşı, Kehribar ( AMBER )

'' Moda Taşımız TURKUAZ '' Türk taşı ( Firuze ) Turquoise