Başlarken



   Merhaba,Öncelikle ben "Serdar Esti".Kendimi takı sanatçısı,zanaatkar,değerli madenler ustası,Mücevher taşları uzmanı,takı tasarımcısı,aynı zamanda bu sektörün bir emekçisi olarak özetleyebilirim.
   
   Tanıtım kısmı biraz ukalaca gelebilir fakat soyadım (Esti) bunu gerektiriyor.Yukarıdaki tanımlama,sektörde çalışan birçok arkadaşım için geçerlidir.

  Özellikle takı Dünyasındaki bütün trendleri takip etmeye özen gösteriyorum.Gerek yurtiçi,gerek yurtdışı fuarlarını ziyaret ediyor ve sektör'el  basını sürekli araştırıyorum.Aktif olarak günümüz trendlerini ekip arkadaşlarımla üretiyoruz.

     KADINLARA  
 Geçmişten ve günümüze takı trendlerini,bazen üretim safhalarını sizlerle paylaşmak istiyorum;umarım başarırım.        
                                                                                Saygılarımla Serdar esti
  
 
    2006 yılında Şebnem Schaefer için yaptığım kolye.






Comments

  1. Serdar Bey merhaba,
    Blogunuz hayırlı uğurlu olsun. Söylediklerinizin hepsini de hak ediyorsunuz çünkü tasarım gerçekten de zeka işi sanırım.
    Blog hayatınızın başarılı geçmesi dileğiyle. Saygılar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim. Sizede tüm branşlarda muhavfak olmanız dileğiyle.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ooo Rusların Taşı Alexandrite '' Russians Stone Alexandirite ''

Baltıkların Doktor Taşı, Kehribar ( AMBER )

'' Moda Taşımız TURKUAZ '' Türk taşı ( Firuze ) Turquoise